Olssonhistoria om bajspackning.

Olsson och jag ser reprisen av Bonde söker fru. Olsson som är homofob äcklas så enormt av det homosexuella paret att han håller för ögonen när ett inslag med dem visas. Jag kan inte låta bli att spä på hans lidande.
- Snart visar de hur de packar bajs också.(som om jag visste, jag som såg det ordinarie avsnittet)
- Packar bajs? Vad faan. *skakar på huvvet*

Några timmar senare ramlar jag in i köket där Olsson ligger under bordet och busar med Fajsi, samtidigt som Farmor bufflar i kylskåpet.
- Goe bajspackningen, slänger jag ur mig vid mjölkupphällandet.
- Va? Vad är det? säger Farmor.
- Fråga Olsson, svarar jag.
- Vad är bajspackning?
- Ska vi gå ut, gubben? säger svårt hörselskadade Olsson till sin ögonsten Fajsi.
- Vad är bajspackning, frågar jag! tar Farmor i, otåligt.
- Men vad är det med dig? fräser Olsson.
- Du hör ju inte, svarar Farmor uppgivet.
- Det är när en bög kör in snoppen i den andres röv så skiten packas på honom. Det är bajspackning. *med inlevelse*
- Har jag aldrig hört.
- Jo, bögarna packar bajset på varann. Var det nåt mer du ville veta? säger Olsson frenetiskt, innan han lämnar oss för kvällspromenix med Fajsi.

qwe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vad jag gillar ditt sätt att återberätta händelser.

Det här var garvroligt.

2009-01-03 @ 20:16:23
Postat av: Camilla

Det var jag som skrev! Min dator gjorde mig anonym. Integritetsfylld dator, det där.

2009-01-03 @ 20:17:20
Postat av: Kapten

Fy fan vad härligt att höra! Det är få inlägg som är roligare att logga in för att skriva.

2009-01-04 @ 00:04:38
URL: http://andersellerkim.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0