Roxette tröstar mig.

Ikväll är jag en av de gubbar som mår sämst.
Vad som får mig att kriga i svackor är min favoritgrupp Roxette, precis som det är dom som får mig att hoppa upp på bordet när det är förfest.
På förfesterna är det "How do you do", "Dangerous" och det gänget som gäller.
I svackorna är det "It must have been love", "Spending my time" och den delen som är det enda rätta.
Kör musikvideoversionerna av låtarna idag, via tuben, där sägs det att Gessle och Ben Affleck är look a likes.
Per Gessle är mycket, ett geni till exempel, men inte fan är han väl lik en hunk som Affleck, ens i unga da´r?


harvester87 (8 hours ago)  n e one else thinks the guitarist at 30-31 looks like a young ben affleck??
Meena1985 (5 hours ago) that's per gessle...  


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0