Idolfinal och GG-utgång.

Fredagsbilderna som tidigare utlovat:

cvb
 zxc sdf zxc 
sad asd asd d 
1. Idolfinalen följdes med ett och ett halvt öga.
2. Nördbrillor är mysiga på fredagkvällar.
3. Kvällens wildcards: Hartmann, Julle och Dino.
4. Alicesoffan: Aggan, John-John, Midda och Jonas.
5. Julle när han klubbat ner jordgloben och somnat på ölflaket.
6. Jonas, Linnea och jag rockade loss i rockgruvan.
7. Aggan, John-John och Kicken stekte på övervåningen.
8. Som moset på kvällens klubba fick vi sola oss i stjärnglansen kring Fangan Nygren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Goe bilderna gubben! ;)

2008-12-15 @ 23:09:48
URL: http://festenardarjagar,blogg,se
Postat av: kristina kittelsen

hahahah fyy fan vilken stekig bild på mej vettni haha USH säger ja bara, men jag gillar dock min super bild JAG har tagit på sista bilden ;)

2008-12-16 @ 00:43:22
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0