Lyssna på Volbeat om ni inte gjort det. NU!

I förra veckan fick jag upp ögonen för Danmarks svar på Takida, rockgruppen Volbeat.
Ögonen öppnades genom att Farsan givit mig deras skiva(jodå, nåt rätt har gubben tydligen) och jag blev frälst redan vid första lyssningen, något som väldigt sällan inträffar.
Innan ni laddar ner kan ni få smakprova en av mina favvisar, Back to prom.
Viss musik kommer inte till sin rätt med mysvolym, detta är sån musik, så kräma på duktigt nu.

asd qwe
1. Det är sånt tryck att bandmedlemmarna lyfter från marken.
2. Att sångaren är svettigare än mig efter en discokväll säger allt om engagemanget.

PS1. Om ni efter lyssningen är skeptiska ska ni inte tycka jag är en stolle för det, även kritikerna är på Volbeats sida.
PS2. Efter ös kommer chillout, om inte Monkis hört den här än så är det dags nu, tacka Skörsten för Israel.


Kommentarer
Postat av: boppen

audi, motorväg, nervevade rutor, 120kmh, BAck to promo!

2008-12-18 @ 14:36:56
Postat av: Kapten

Ohh, nu kåtar du mig. :)

Fast måste vi köra så fort? :P

Och räcker det inte om en ruta är nervevad, jag vill inte bli sjuk igen?

2008-12-18 @ 16:34:17
URL: http://andersellerkim.blogg.se/index.html
Postat av: boppen

vi vevar ner alla rutor och slänger på värmen på MAX! så som vi gjorde på väg hem från uski i örebro,:)

2008-12-19 @ 14:00:56
Postat av: Monkis

Kängor, billigt vin och rock&roll!! - Back to prom!

Chillout Over the rainbow!



Skörsten: Hej, trevligt att träffas ;)

TACK att du visade Callis den låten.



Callis: Tack att du påminnde mig om den låten :)

2008-12-19 @ 18:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0