Vid det sämsta tillfället blir man både fys- och psyksjuk.

Jag vill tacka min goe bror Aggan.
Med ett knivhugg.
Jag som tyckte det var så kul att han var med gänget igen i helgen efter ett halvårs bortavaro, har ångrat mig nu, hans närvaro var inte värd att jag skulle bli smittad och helt nerklubbad.
När vi snackade på msn i torsdags sa han att han varit hemma från jobbet under veckan på grund av förkylning, på min fråga om smittorisk svarade han att en sådan inte fanns och att han mådde bra.
Ändå visste han inte förrän på fredagen om han kunde hänga med till stan, och jotack, både han och smittan hängde med.
I tisdags kände jag mig jävligt dåsig men tänkte att det kanske berodde på att jag sovit så få timmar, därför köpte jag Pennybridgebiljetten ändå, med hopp och tro att jag skulle vara fit for fight på onsdagen.
Jag var väldigt ofit igår, kan jag meddela.
Så jeffla typiskt att bli sängliggande när man väl har något inplanerat, vilken annan randomvecka som helst hade jag kunnat ta en monsterförkylning, hade till och med kunnat föda ett barn, men denna vecka kunde jag egentligen inte det.
Idag är det än värre, skiten som tidigare var total orkeslöshet, litervis med snor och huvudvärk, har nu även satt sig på halsen.
Och huvudet.
Jag tror jag håller på att bli psykiskt störd på kuppen.
Igår fick jag för mig att mina adopterade asiatsläktingar var i huset, så jag sov räv för att slippa snacka med dem, sen drömde jag att Fajsi kunde prata, han pratade som ett barn men jag förstod vad han sa och imorse drömde jag att en skitstor geting mördat en fladdermus och splashat den på min hals, vaknade och slet i halsen, mycket obehagligt alltsammans.

Ljus i mörkret?
1. Farmor har köpt Calippo till mig, bättre medicin går inte att få.
2. Jag var taktisk och köpte en ombokningsbar biljett så pengarna är inte kastade i havet och resan är inte raderad, bara framskjuten.
3. Syrran och jag har planerat julhandling ihop, om jag hinner friskna till innan dopparedagen, ska bli trevligt!


wr czx asd sdf 
1. Smittar´n.
2. Mardrömsmaterial.
3. Medicin.
4. Shoppingkumpanen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0